Bezpłatne doradztwo w wyborze
Już od 0,00 zł
Skorzystaj z darmowej pomocy eksperta przy wyborze rolet.
- Konsultacja: telefoniczna lub online
- Wsparcie: dobór rodzaju montażu i napędu
- Oferta: wstępna wycena i rekomendacje
- Personalizacja: standardowe RAL + okleiny drewnopodobne
- Kontakt: w ciągu 24h od zgłoszenia
Skonfiguruj swoją roletę w 3 minuty
Podaj wymiary, wybierz sterowanie i kolor
Nie wiesz które rolety wybrać? Montowane na ścianę czy może wnękę? Elektryczne czy ręczne? Chętnie Ci doradzimy.
Prześlij nam zdjęcia okien na które chcesz założyć rolety, a my skontaktujemy się z Tobą i dobierzemy najlepsze dla Ciebie rozwiązanie.
Oceń jako pierwszy “Bezpłatne doradztwo w wyborze”
W przypadku zamówień na wymiar do samodzielnego montażu przedmiot jest wykonany według Twoich wymagań – produkt nieprefabrykowany, wykonywany na wymiar klienta. W związku z tym nie przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy i nie przysługuje Ci prawo zwrotu towaru.
Aby uniknąć pomyłek i komplikacji zamów pomiar i montaż przez naszych specjalistów.
Warunki gwarancji na rolety zewnętrzne
1. Okres i zakres gwarancji
Udzielamy gwarancji na następujące elementy rolet zewnętrznych:
- 10 lat gwarancji na:
- pancerz aluminiowy,
- skrzynkę z klapą rewizyjną,
- prowadnice boczne.
- 5 lat gwarancji na:
- napędy (silniki elektryczne, taśmy, zwijacze),
- systemy sterowania (nadajniki, przełączniki, automatyka),
- elementy mechaniczne.
Gwarancja obowiązuje od daty dostarczenia towaru klientowi i obejmuje wady materiałowe oraz produkcyjne.
2. Zgłaszanie reklamacji
Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową na adres: biuro@paneldom.eu
Każde zgłoszenie powinno zawierać:
- opis wady,
- dokument potwierdzający zakup,
- zdjęcia pokazujące uszkodzenie lub wadę,
- dane kontaktowe klienta.
Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od momentu ich otrzymania.
3. Realizacja gwarancji
W przypadku uznania reklamacji:
- wysyłamy bezpłatnie potrzebne części zamienne do klienta,
- klient dokonuje wymiany we własnym zakresie zgodnie z instrukcją,
- w razie potrzeby zapewniamy zdalne wsparcie serwisowe, a w uzasadnionych przypadkach — serwis na miejscu.
W przypadku bezzasadnego wezwania serwisu zastrzegamy sobie prawo do naliczenia kosztów dojazdu i diagnozy.
4. Warunki utrzymania gwarancji
Gwarancja obowiązuje, jeśli:
- roleta została zamontowana zgodnie z załączoną instrukcją,
- była użytkowana zgodnie z przeznaczeniem.
5. Wyłączenia z gwarancji
Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika,
- szkód powstałych na skutek nieprawidłowego montażu niezgodnego z instrukcją,
- zniszczeń spowodowanych czynnikami zewnętrznymi (np. gradobicie, wichura, ogień),
- naturalnego zużycia elementów eksploatacyjnych.





Opinie
Nie ma jeszcze żadnych opinii.