,

Roleta w kasecie z prowadnicami

Już od 14,00 

A = szerokość od listwy do listwy przyszybowej

B = Wysokość od góry skrzydła do listwy przyszybowej

Wysyłka do 10 dni roboczych

Produkt na wymiar – brak zwrotów

Wprowadź zakres szerokości od 300 mm do 1200 mm

Wprowadź wysokość od 100 mm do 3000 mm

Materiał podgumowany nieprzepuszczający światła

Biały Jasny szary Beżowy Kawa z mlekiem Brąz Piasek Pomarańcz ciemny Ciemny szary

Wybierz kolor kasety i prowadnic (pod kolor okien)

Biały Brąz Antracyt +5% Złoty dąb Winchester Orzech Mahoń

Wybierz po której stronie ma być sznurek

Lewa Prawa

Wyślij zdjęcie swojego okna żebyśmy mogli idealnie dobrać prowadnicę pod twój profil okienny.

(max file size 64 MB) Clear
  • 10 lat gwarancji
  • Zwroty do 14 dni
  • Darmowa dostawa od 199 zł

Rolety wewnętrzne w kasetach i prowadnicach.

  • Kasety i prowadnice PVC
  • Materiał podgumowany od strony zewnętrznej nieprzepuszczający światła
  • Uniwersalny montaż –  rolety można zamontować bezinwazyjnie przyklejając (taśma już jest na kasetach i prowadnicach) lub przykręcając kasetę do skrzydła okiennego

Opinie

Nie ma jeszcze żadnych opinii.

Oceń jako pierwszy “Roleta w kasecie z prowadnicami”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Warunki gwarancji – Rolety wewnętrzne i moskitiery

1. Okres i zakres gwarancji

Udzielamy 24-miesięcznej gwarancji na wszystkie rolety wewnętrzne oraz moskitiery oferowane w sklepie Paneldom, w tym:

  • rolety materiałowe (wolnowiszące, w kasecie, dzień-noc),
  • rolety plisowane,
  • żaluzje wewnętrzne,
  • moskitiery ramkowe, drzwiowe i rolowane.

Gwarancja obejmuje wszystkie elementy produktów, w szczególności:

  • mechanizmy sterujące,
  • kasety, prowadnice, uchwyty,
  • siatki i tkaniny.

Gwarancja obowiązuje od daty dostarczenia produktu klientowi i dotyczy wad materiałowych oraz fabrycznych.

2. Zgłaszanie reklamacji

Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową na adres: biuro@paneldom.eu

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • opis wady lub usterki,
  • zdjęcia dokumentujące problem,
  • datę zakupu oraz dane kontaktowe klienta.

Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni roboczych od daty ich otrzymania.

3. Realizacja gwarancji

W przypadku uznania reklamacji:

  • wysyłamy bezpłatnie niezbędne części zamienne do klienta,
  • klient dokonuje wymiany samodzielnie zgodnie z instrukcją,
  • zapewniamy zdalne wsparcie techniczne,
    lub
  • klient może odesłać wadliwy produkt do naszej siedziby (na nasz koszt), a my dokonamy bezpłatnej naprawy w zakładzie produkcyjnym.

W przypadku bezzasadnego wezwania serwisu zastrzegamy sobie prawo do naliczenia pokrycia kosztów.

4. Warunki obowiązywania gwarancji

Gwarancja obowiązuje pod warunkiem:

  • samodzielnego montażu zgodnie z załączoną instrukcją,
  • użytkowania zgodnego z przeznaczeniem.

5. Wyłączenia z gwarancji

Gwarancja nie obejmuje:

  • uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika,
  • szkód powstałych na skutek nieprawidłowego montażu lub użytkowania,
  • zniszczeń spowodowanych czynnikami zewnętrznymi (np. ogień, zalanie, silny wiatr).