,

Roleta dzień noc w kasecie z prowadnicami

Już od 15,00 

Wysyłka do 10 dni roboczych

Wymiary

min 300 mm, max 1400 mm

min 150 mm, max 3000 mm

Standardowy materiał półprzepuszczający światło

BH 01 Biały BH 05 Biel kremowa BH 02 Kawa z mlekiem BH 06 Brąz BH 03 Zielony BH 07 Czarny

Grubszy materiał nieprzepuszczający światła

BH 1600 Biały +50,00 zł BH 1601 Srebrny +50,00 zł BH 1604 Szary stalowy +50,00 zł BH 1611 Ciemny grafit +50,00 zł BH 1610 Czarny +50,00 zł BH 1602 Kawa z mlekiem +50,00 zł BH 1603 Karmel +50,00 zł BH 1605 Musztarda +50,00 zł BH 1608 Ciemny brąz +50,00 zł BH 1606 Zielony +50,00 zł
Biały Jasny dąb Złoty dąb Orzech Mahoń Antracyt
Lewa Prawa

Wyślij zdjęcie swojego okna żebyśmy mogli idealnie dobrać prowadnicę pod twój profil okienny.

(max file size 64 MB) Clear
  • 10 lat gwarancji
  • Zwroty do 14 dni
  • Darmowa dostawa od 199 zł

Opis :

– system kasetowy wykonany z PCV wraz z prowadnicami PCV, powiększona kaseta
– roleta posiada samohamujący mechanizm koralikowy
– konstrukcja systemu nie zasłania światła szyby, co umożliwia jego montaż na wszelkich rodzajach okien i drzwi
– montaż bezinwazyjny

Opinie

Nie ma jeszcze żadnych opinii.

Oceń jako pierwszy “Roleta dzień noc w kasecie z prowadnicami”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Warunki gwarancji – Rolety wewnętrzne i moskitiery

1. Okres i zakres gwarancji

Udzielamy 24-miesięcznej gwarancji na wszystkie rolety wewnętrzne oraz moskitiery oferowane w sklepie Paneldom, w tym:

  • rolety materiałowe (wolnowiszące, w kasecie, dzień-noc),
  • rolety plisowane,
  • żaluzje wewnętrzne,
  • moskitiery ramkowe, drzwiowe i rolowane.

Gwarancja obejmuje wszystkie elementy produktów, w szczególności:

  • mechanizmy sterujące,
  • kasety, prowadnice, uchwyty,
  • siatki i tkaniny.

Gwarancja obowiązuje od daty dostarczenia produktu klientowi i dotyczy wad materiałowych oraz fabrycznych.

2. Zgłaszanie reklamacji

Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową na adres: biuro@paneldom.eu

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • opis wady lub usterki,
  • zdjęcia dokumentujące problem,
  • datę zakupu oraz dane kontaktowe klienta.

Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni roboczych od daty ich otrzymania.

3. Realizacja gwarancji

W przypadku uznania reklamacji:

  • wysyłamy bezpłatnie niezbędne części zamienne do klienta,
  • klient dokonuje wymiany samodzielnie zgodnie z instrukcją,
  • zapewniamy zdalne wsparcie techniczne,
    lub
  • klient może odesłać wadliwy produkt do naszej siedziby (na nasz koszt), a my dokonamy bezpłatnej naprawy w zakładzie produkcyjnym.

W przypadku bezzasadnego wezwania serwisu zastrzegamy sobie prawo do naliczenia pokrycia kosztów.

4. Warunki obowiązywania gwarancji

Gwarancja obowiązuje pod warunkiem:

  • samodzielnego montażu zgodnie z załączoną instrukcją,
  • użytkowania zgodnego z przeznaczeniem.

5. Wyłączenia z gwarancji

Gwarancja nie obejmuje:

  • uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika,
  • szkód powstałych na skutek nieprawidłowego montażu lub użytkowania,
  • zniszczeń spowodowanych czynnikami zewnętrznymi (np. ogień, zalanie, silny wiatr).